۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۲

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران:

خروجی مسابقات بین‌المللی جام تختی درآینده کشتی ایران تأثیرگذاراست

خروجی مسابقات بین‌المللی جام تختی درآینده کشتی ایران تأثیرگذاراست

زنجان-سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران، گفت: خروجی مسابقات بین‌المللی جام تختی در آینده کشتی ایران تأثیرگذار خواهد بود.

محسن کاوه شامگاه جمعه در حاشیه چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام تختی، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه زنجان میزبانی شایسته‌ای از چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام تختی به عمل آورد، افزود: معتقدیم کشتی زنجان با اقداماتی که امروز در زمینه استعدادیابی رده‌های پایه انجام می‌دهند، دوباره به روزهای اوج خود باز گشته و شاهد ظهور کشتی‌گیرانی چون نادری و نصیری خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اهداف خود از دل مسابقات جام تختی دست یافته است یا نه، اظهار کرد: بی‌تردید می‌توان به این مسابقات به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای پشتوانه‌سازی تیم‌ملی برای مسابقات آینده نگاه کرد و امروز وظیفه کادر فنی و فدراسیون کشتی است که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با یادآوری اینکه در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی شاهد درخشش چهره‌های ناشناخته در غیاب چهره‌های مطرح کشتی ایران بودیم، خاطرنشان کرد: با توجه به آنالیزهایی که طی دو روز برگزاری این مسابقات در زنجان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که در چند وزن می‌توان از دل این مسابقات به تیم‌ملی کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه خروجی مسابقات بین‌المللی جام تختی در آینده کشتی ایران تأثیرگذار خواهد بود، یادآور شد: در رقابت‌های امیدهای جهان و نیز قهرمانی جهان در چهار وزن غیر المپیک از ورزشکارانی که در جام تختی امسال خوش درخشیدند، استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌های صاحب کشتی جهان در این رقابت‌ها حضور پیدا نمی‌کنند، تصریح کرد: تلاش فدراسیون بر حضور حداکثری تیم‌های صاحب کشتی در این تورنمنت ریشه‌دار است اما چند سالی است که شاهد کم‌فروغ شدن این حضور هستیم و معتقدیم بیشترین دلیل این امر نیز به جوایز دلاری این رقابت‌ها بازمی‌گردد.

کد خبر 6124229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha